De volledige versie bevat:
- 7 dagen toegang om marketingmodellen te maken!
- Gouden regel voor de probleemstelling
- Stappenplan om de SWOT analyse vast te stellen
- Onderdelen van een marketingplan
- Marketingplan e-book van 34 pagina’s
- Checklist per hoofdfasen

Hoe werkt het en wat krijg je precies?
Je vult je gegevens in bovenaan de pagina. Je belandt op een pagina waar je mijn ebook kan downloaden.
Mijn ebook bestaat uit 4 fasen van het maken van een marketingplan. Je leert per fase welke tips ik gebruik om onderzoek te doen. Daarnaast leg ik uit welke methode ik gebruik om marketingmodellen te analyseren.
Wat kun je met doen met dit ebook?
Na het lezen van dit ebook heb je een duidelijk beeld van het uitvoeren van de externe en interne analyse en weet je hoe je een marketingplan opzet, zodat je dit direct kan toepassen.
De tips worden verwerkt in dit document om het vervolgens toe te kunnen passen. Dit ebook “Mijn stappenplan, jouw marketingplan” kan je op elk moment toepassen, zelfs als je al bezig bent met een marketingplan.
Waarom dit ebook?
Aan de hand van mijn structuur wil ik een goed beeld geven van het maken van marketingstrategie. Dit ebook gaat je stap voor stap meenemen in het opzetten van marketingstrategie. Het boek is geschikt voor die gene die willen leren hoe ze een goede start kunnen maken.
Dit ebook laat je zien welke tips ik gebruik om een marketingplan te maken voor organisaties. Ik gebruik deze tips elke keer weer om succesvol marketing in te zetten. Het helpt me telkens weer om de markt goed te onderzoeken en om gedegen advies te geven. Via de bovenstaande knop krijg je toegang tot mijn boek!